• 04-12-2013, 02:52:31
    kaganerdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ? İyimi Kotumu Olucak Bizler icin


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 04-12-2013, 02:55:13
    hocam iyi olacak gibi görünüyor ama bu kesintiler insanın canını sıkıyor ekimin 21'inde de 5 günlük böyle bir düşme olmuştu hitlerde sonra düzeldi.
  • 04-12-2013, 02:56:07
    kaganerdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iyi olacak gibi görünüyor ama bu kesintiler insanın canını sıkıyor ekimin 21'inde de 5 günlük böyle bir düşme olmuştu hitlerde sonra düzeldi.
    Dun Mukemmeldin Bugun Tam Tersi İsimiz Bu Bu isten Kazaniyoruz İnsan Korkuyor ister istemez


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 04-12-2013, 03:02:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sonuç itibari ile webmaster ları desteklemeyen hiç bir sitem ayakta duramaz. örnek bir millet google plus a yuklenir. ve facebook biter .. kısaca facebook bu yonlendirmeleri keserse kendisi kaybeder. google yıllardır neden 1 numara webmasterlara para kazandırdığı için .. misal google den para kazanamasak bize parayı yandex verse sitelerimizi kime kime göre hazırlar kime çalışırız yandex e lafın kısacası çokta umrumda degilsin facebook...
  • 04-12-2013, 03:07:55
    BeyinTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç itibari ile webmaster ları desteklemeyen hiç bir sitem ayakta duramaz. örnek bir millet google plus a yuklenir. ve facebook biter .. kısaca facebook bu yonlendirmeleri keserse kendisi kaybeder. google yıllardır neden 1 numara webmasterlara para kazandırdığı için .. misal google den para kazanamasak bize parayı yandex verse sitelerimizi kime kime göre hazırlar kime çalışırız yandex e lafın kısacası çokta umrumda degilsin facebook...
    İnsallah Haklisindir. Ben Daha Bu İste Yeniyim. KaZanc Olarak iyi dudumda Sayilirim Ama kendimi Gelistirme Yoluni Bulamadim Facebook biterse bugun kazancimdandurur


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 04-12-2013, 03:15:03
    Üyeliği durduruldu
    Herkes Facebook'a tavır koymuş ancak burada bu mesajları yazanların uzun süredir facebook üzerinden sayfa yönetmediği kanısına varmaya başladım. Neden derseniz, hatırlarsanız en son facebook güncellemesinde yine benzer şekilde yavaşlıklar, kesintiler, hitlerde düşüşler, sayfalar teknik aksaklıklar vs yaşanmıştı. Ancak bu bir süre devam edip ara ara toparlayıp ondan sonra normal istenen seviyeye çıkmıştı. Kaç yıldır bu böyle oluyor. Facebook bir güncelleme yaptığında yeni bir uygulama devreye soktuğunda tüm sisteme ait her detayda bir takım aksaklıklar yaşanıyor, yaşanması da çok normal. Tıpkı google'da ve adsense'de de yaşandığı gibi..

    Şahsen ben genel büyük bir düşüş yaşamadım. Evet bir miktar düşüş var ancak rahatsız edici seviyede değil. Bugün de düzelmeye başladı. Yarın daha da iyi olacaktır, yılbaşından sonra tamamen yerine oturacaktır taşlar diye düşünüyorum. Endişe etmeye gerek yok. Her zaman olan şeyler ve düzelecektir. Facebook sayfaların pabucunu damata atacak kadar çıldırmış olamaz. İnsanların facebook'u kullanma sebeplerinin en birincisi sayfaların varlığı. Hatta facebook bunun farkında olduğu için haber paylaşımlarını öne çıkartıp dünyanın en büyük sosyal haber kaynağı olacağı diye de iddia da bulundu.

    Biraz sakin olup gelişmeleri beklemekte fayda var. Polyannacılık yaptığımı düşünmeyin. Sadece deneyimlerim ve geçmişte yaşananlara dayanarak konuşuyorum. Yarın dünden daha iyi olacaktır facebook ve bizim için.
  • 04-12-2013, 03:16:36
    Acrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes Facebook'a tavır koymuş ancak burada bu mesajları yazanların uzun süredir facebook üzerinden sayfa yönetmediği kanısına varmaya başladım. Neden derseniz, hatırlarsanız en son facebook güncellemesinde yine benzer şekilde yavaşlıklar, kesintiler, hitlerde düşüşler, sayfalar teknik aksaklıklar vs yaşanmıştı. Ancak bu bir süre devam edip ara ara toparlayıp ondan sonra normal istenen seviyeye çıkmıştı. Kaç yıldır bu böyle oluyor. Facebook bir güncelleme yaptığında yeni bir uygulama devreye soktuğunda tüm sisteme ait her detayda bir takım aksaklıklar yaşanıyor, yaşanması da çok normal. Tıpkı google'da ve adsense'de de yaşandığı gibi..

    Şahsen ben genel büyük bir düşüş yaşamadım. Evet bir miktar düşüş var ancak rahatsız edici seviyede değil. Bugün de düzelmeye başladı. Yarın daha da iyi olacaktır, yılbaşından sonra tamamen yerine oturacaktır taşlar diye düşünüyorum. Endişe etmeye gerek yok. Her zaman olan şeyler ve düzelecektir. Facebook sayfaların pabucunu damata atacak kadar çıldırmış olamaz. İnsanların facebook'u kullanma sebeplerinin en birincisi sayfaların varlığı. Hatta facebook bunun farkında olduğu için haber paylaşımlarını öne çıkartıp dünyanın en büyük sosyal haber kaynağı olacağı diye de iddia da bulundu.

    Biraz sakin olup gelişmeleri beklemekte fayda var. Polyannacılık yaptığımı düşünmeyin. Sadece deneyimlerim ve geçmişte yaşananlara dayanarak konuşuyorum. Yarın dünden daha iyi olacaktır facebook ve bizim için.
    İcime Su serptin Cok sagol


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 04-12-2013, 03:37:48
    Üyeliği durduruldu
    Bir ilave daha yapmak istiyorum;
    Facebook'un yeni sistem/algoritma mantığını anlamak ve çözmek çok zor değil. Basit bir kullanıcı olarak düşünün. Facebook artık büyük oranda mobil kullanılmaya başlandı ve insanlar ilgi alanlarına giren kişisel bilgileri almak için, arkadaşlarıyla sohbet edip çektiği fotoğraf/videoları yayınlamak için Facebook'u çok daha sık kullanmaya başladı. Facebook sayfa kullanımlarının artması, haber sitelerini özellikle yoğun kullanması üzerine kullanıcıların ilgi alanlarına giren bilgiye en hızlı ve en kısa yoldan nasıl ulaşması gerektiğine biraz kafa yordu sadece. Bunun sonucunda da "timeline" ismini verdiği anasayfasında kişiselleştirilmiş uygulamalara soyundu. Şimdi siz elbette sayfanıza ait bir gönderiyi milyonlarca kişinin görmesini istersiniz. Bu güzel bir sonuçtur sizin için. Mantık olarak ne kadar çok kişi görürse o kadar çok kişi tıklar basit bir mantıktır.

    Ancak internette veri madenciliği için Google başta olmak üzere bir çok teknoloji şirketi milyonlarca dolar para harcıyor, üst düzey mühendislerle çalışıp kişilerin ilgi alanlarına girmek için algoritma geliştirmeleri üzerine ellerinden geleni yapıyorlar. Hatta bunu günümüzde alışveriş siteleri, fırsat siteleri hatta GSM operatörlerini de dahil edersek, artık kişiye özel veriyi direkt kişiye sunmak, ilgi alanına giren konuda ona en hızlı bilgiyi önüne koyabilmek şirketlerin en büyük amacı. Bu durumdan asla ama asla taviz verilmez. (örn. avea'nın yeni reklamı)

    Peki bunun sonucunda ne olur;
    Örnek olarak; Facebook'ta 2 milyon kişinin takip ettiği futbol ile ilgili sayfanızın gönderileri sizin sayfanız ile alakasız olan kişilere gösterilmeyeceği için (özellikle sayfayı beğenenlerin yeniden paylaştığı gönderilerden bahsediyorum) eskisi gibi yüzbinlerce gösterim almaz ve binlerce tıklama almazsınız. Fakat, gönderinizi alakasız yüzbinlerce kişinin görüp tıklaması mı daha önemli, yoksa gönderiniz ile tamamen alakalı olan binlerce kişinin görüp yüzlecesinin tıklaması mı? Bence ikincisi. Çünkü gönderiniz kişinin ilgi alanına girdiği için daha fazla önemseyecek ve daha fazla bilgi almak için okuyacaktır. Eğer gönderi bir web sitesi bağlantısı ise bu sefer web sitenize de daha büyük ilgi gösterecektir o kişi. Dolayısıyla reklamlara tıkladığında da bilinçli olacağı için sizin reklam (adsense) kalitenizi de yukarı çekecektir. Bugün Türkiye'de TBM'lerin düşük olmasının başlıca sebebi de zaten kalitesiz reklam veren ve kalitesiz kullanıcı. Çünkü çok fazla spam yapılıyor, rastgele reklam tıklatmaları üst seviyede oluyor, reklam veren verim alamıyor dolayısıyla fazla reklam vermiyor ya da verse bile düşük TBM'lerden ihalelere giriyorlar, dolayısıyla ne oluyor az kazanıyoruz.

    Okyanusta küçük bir su damlası gibi gözükse de 1 ziyaretçinin kaliteli olması, zamanla bu gelirlere de yansıyacaktır. Ben şahsen siteme yönlenen binlerce kişinin yüzlerce tıklamasıyla 10 TL kazanacağıma, 10 kişinin tıklamasıyla 10 TL kazanmayı tercih ederim. Bu hem benim siteme yönlenen kullanıcının kalitesinin yüksek olduğunu gösterir, hem de adsense'den sabah uyandığımda banlanmış olurmuyum endişesini kaldırır. (Bildiğiniz üzere facebook üzerinden kapanan adsense hesaplarının çoğu geçersiz tıklama. Spam yapanlar, örneğin edebiyat sayfasında komedi linki paylaşanlar vb. sıklıkla karşılaştıkları sonuç)

    Yurtdışı sayfa/web sitesi/adsense üçleminde de durum aynı. TBM'ler yurtdışında 0,70 - 0,80 TL civarında gezerken, neden her tıklayan ortalama 1 TL reklam geliri bırakmasınki... TBM'leri düşüren birazda facebooktan gelen kalitesiz alakasız ve o reklam ile ilgisiz kullanıcı, dolayısıyla yanlış tıklamalar. Bilenler bilirler, google arama sonuçlarından gelip siteye ulaşan ve reklama tıklayan kullanıcının bıraktığı gelir, facebooktan siteye girip reklama tıklayan kullanıcının bıraktığı gelirden çok çok daha farklıdır. Neden artık eşit olmasın?
  • 04-12-2013, 03:49:45
    sonuç olarak dedigim gibi facebook kazandırmaz ise kendisi kaybeder. yani bu şekilde işe yaramayan sayfalara zaman harcayacağımıza gider altarnatiflerine çalışırız. düzelirse düzelir . düzelmez ise biz yolumuzu buluruz.