sefaciftci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:06:48 -->-> Daha önceki mesaj 17:28:21 --
Var Mi Gelisme Bazi Arkadaslarim Duzeldi diyolar ?
iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi