• 04-12-2013, 12:22:50
    Hala Kotu


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 04-12-2013, 12:27:36
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dun Mukemmeldin Bugun Tam Tersi İsimiz Bu Bu isten Kazaniyoruz İnsan Korkuyor ister istemez


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Hocam işiniz bu ise bence acizane teklifim kendinize alternatif çözümler arayın. Ben şu an onun planını yapıyorum. Facebook'un ne olacağı belli olmaz. Ama sanıyorum ki sonu da yaklaşıyor. Her şeyde olduğu gibi... chat, msn, forumlar, nasıl geldi geçti ise bence facebook'un da ömrü bitecek.. ama bugün ama 10 yıl sonra..
  • 04-12-2013, 12:28:38
    O cozumler Ne Olabilir


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 04-12-2013, 20:14:17
    Evet hala kötü durumlar
  • 04-12-2013, 20:17:10
    OgeMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hala kötü durumlar
    İlk Defa Bu kadar Surdu


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 04-12-2013, 21:23:59
    Bu sorundan en cok zarar alan haber siteleri olacak.

    Ornek: http://www.alexa.com/siteinfo/onedio.com
  • 05-12-2013, 15:08:52
    Bugün düzelme olan varmı?
  • 05-12-2013, 15:09:25
    Civan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün düzelme olan varmı?
    Daha berbat


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 05-12-2013, 16:09:08
    1467beğeni var ufak bir sayfa 1 saat önce yaptığım paylaşım 3 gösterim aldı o derece berbat.