• 21-02-2009, 19:14:15
    #37
    Arkadaşla birkaç kez iş yaptım.Hiçbirinde sorun yaşamadım, sorunsuz bir postcudur, post attıracak arkadaşlara öneririm
  • 17-05-2009, 21:12:51
    #38
    Pm attım msn yolla görüşelim
  • 10-06-2009, 15:12:16
    #39
    Üyeliği durduruldu
    5k post anlaşilmiştir
  • 20-06-2009, 17:14:11
    #40
    Üyeliği durduruldu
    okadar postcuyla çalıştım serkanı tek geçerim..
  • 23-06-2009, 16:10:32
    #41
    DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okadar postcuyla çalıştım serkanı tek geçerim..
    Çok teşekkürler Cenk, aldığım ücretin karşılığını kaliteli şekilde verebiliyorsam ne mutlu bana. Sen de R10'da mutlaka çalışılması gereken insanlardan birisin.
  • 26-06-2009, 14:44:44
    #42
    PM ile iletişim kuran arkadaşlara geri dönüş yapıldı, yoğun ilgi için çok teşekkürler. Pazartesi 'ye kadar iş almıyorum arkadaşlar, elimde epey iş var şu anda.
  • 26-06-2009, 16:15:58
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    denemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM ile iletişim kuran arkadaşlara geri dönüş yapıldı, yoğun ilgi için çok teşekkürler. Pazartesi'ye kadar iş almıyorum arkadaşlar, elimde epey iş var şu anda. Pazartesi yeni kampanya ve fiyatlarla yeniden burdayım.
    https://www.r10.net/editorluk-post-is...ilacaktir.html
    buraya teklifini yaz uygun olursa p.tesiden sonra başlarsın
  • 22-07-2009, 21:47:25
    #44
    Üyeliği durduruldu
    iyi post atıyor arkadaşlar öneririm!
  • 24-08-2009, 17:44:01
    #45
    Sadece bir kişiye en geç yarına kadar olmak kaydıyla 3000 postu 50 TL'ye atıyorum. Sistem veya içerik fark etmez, kampanyada tek şart ön ödemeli olmasıdır. Referanslar için itraderlerime bakabilir veya özel mesaj atabilirsiniz. Ücret peşin alınacağı için işi sallama gibi bir durum kesinlikle olmayıp hemen işe başlayacağım.

    2 kişi ile anlaşılmıştır, kampanya sona ermiştir teşekkürler.