Kısa Zamanda Kaliteli Konular Açılır
50
●4.403
- 23-06-2009, 16:10:32Çok teşekkürler Cenk, aldığım ücretin karşılığını kaliteli şekilde verebiliyorsam ne mutlu bana.DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen de R10'da mutlaka çalışılması gereken insanlardan birisin.
- 26-06-2009, 16:15:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.https://www.r10.net/editorluk-post-is...ilacaktir.htmldenemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buraya teklifini yaz uygun olursa p.tesiden sonra başlarsın
- 24-08-2009, 17:44:01Sadece bir kişiye en geç yarına kadar olmak kaydıyla 3000 postu 50 TL'ye atıyorum. Sistem veya içerik fark etmez, kampanyada tek şart ön ödemeli olmasıdır. Referanslar için itraderlerime bakabilir veya özel mesaj atabilirsiniz. Ücret peşin alınacağı için işi sallama gibi bir durum kesinlikle olmayıp hemen işe başlayacağım.
2 kişi ile anlaşılmıştır, kampanya sona ermiştir teşekkürler.