DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okadar postcuyla çalıştım serkanı tek geçerim..
Çok teşekkürler Cenk, aldığım ücretin karşılığını kaliteli şekilde verebiliyorsam ne mutlu bana. Sen de R10'da mutlaka çalışılması gereken insanlardan birisin.