denemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM ile iletişim kuran arkadaşlara geri dönüş yapıldı, yoğun ilgi için çok teşekkürler. Pazartesi'ye kadar iş almıyorum arkadaşlar, elimde epey iş var şu anda. Pazartesi yeni kampanya ve fiyatlarla yeniden burdayım.
https://www.r10.net/editorluk-post-is...ilacaktir.html
buraya teklifini yaz uygun olursa p.tesiden sonra başlarsın