• 25-08-2009, 02:13:05
    #46
    Üyeliği durduruldu
    domain karşılığı post atıyorsan seni fazla zorlamıyacak bir iş var.uygunsa iletişim adresini pm at.
  • 25-08-2009, 12:48:05
    #47
    RoLeXy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain karşılığı post atıyorsan seni fazla zorlamıyacak bir iş var.uygunsa iletişim adresini pm at.
    Şu anlık sadece ücretle atıyorum.
  • 25-08-2009, 17:41:26
    #48
    Merhaba,
    https://www.r10.net/editorluk-post-is...rebilecek.html
    Değerlendirir misiniz?
  • 17-09-2009, 15:17:24
    #49
    denemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anlık sadece ücretle atıyorum.

    Kardeş acil ulaş bana görüşelim
  • 18-09-2009, 01:55:51
    #50
    GonulAdami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş acil ulaş bana görüşelim
    Özel mesaj gönderdim.


    İş alımlarına devam ediyorum bu arada. C/P post, başlıkları özgün yazarak post, video ekleme, video editleme fark etmez. Özel mesaj atarak fiyatları ve işin detaylarını görüşebiliriz.
  • 10-10-2009, 00:15:29
    #51
    Pm ile sana kaynak gönderdim, sen hala eski konuları açmaya devam ediyorsun. Hadi kaynağımı kabul etmedin, bari pm ye olumlu olumsuz bi cevap dönüşü yap..
    Günde en az 30 civarı gibi post anlaştık 1 post bile atmadığın günler var. Biz iyi davrandıkça sen boşluyorsun tüm o hızlı pm'lerin parayı alana kadarmıydı resmen paramızla rezil ettin bizi.
    Şu işi düzgünce bitir, bu mesajı editlerim.
    Yok bitirmeyeceğim diyorsanda tek bu mesajla kalmaz...