Pm ile sana kaynak gönderdim, sen hala eski konuları açmaya devam ediyorsun. Hadi kaynağımı kabul etmedin, bari pm ye olumlu olumsuz bi cevap dönüşü yap..
Günde en az 30 civarı gibi post anlaştık 1 post bile atmadığın günler var. Biz iyi davrandıkça sen boşluyorsun tüm o hızlı pm'lerin parayı alana kadarmıydı resmen paramızla rezil ettin bizi.
Şu işi düzgünce bitir, bu mesajı editlerim.
Yok bitirmeyeceğim diyorsanda tek bu mesajla kalmaz...