• 15-08-2008, 18:35:51
    #19
    Teşekkürler, ama şimdilik sadece ücretli konu açıyorum.
  • 01-12-2008, 17:58:58
    #20
    Alınan işler bitirilmiştir, yeni işler arıyorum.

    Ayrıca post fiyatları da değişmiş bulunmaktadır.

    denemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    1000 Konu = 25 YTL
  • 01-12-2008, 18:04:55
    #21
    60 kontore ne kadar konu acarsınız ?
  • 01-12-2008, 18:09:11
    #22


    denemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    1000 Konu = 25 YTL

    Sadece parayla konu açıyorum.
  • 01-12-2008, 18:15:43
    #23
    MSN Alayım.
  • 01-12-2008, 18:15:47
    #24
    Peki Hangi Konulara Ekliyeciğiizi Biz söyleyebiliyoruz değil mi
  • 01-12-2008, 18:34:34
    #25
    Direct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MSN Alayım.
    Ö.M gönderildi.

    Gguardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Hangi Konulara Ekliyeciğiizi Biz söyleyebiliyoruz değil mi
    Tabi ki. İstediğiniz bölümlere post atabilirim.
  • 04-01-2009, 17:28:00
    #26
    Alınan bütün işler teslim edilmiştir. Konu günceldir. Her türlü sisteme ( vbulletin, wordpress, joomla vb.. ) ve her türlü konu hakkında ( *****, oyun download, program, korku, sağlık vb.. ) post atmaya devam ediyorum.
  • 08-01-2009, 03:05:43
    #27
    güzel iş çıkardı.. teşekkürler..