• 17-10-2009, 23:27:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mrb Arkadaşlar ,
    Öncelikle fikrim Şu, Genellikle Forumlarda blog vs . Post Kasan arkadaşlara
    Birbirimize güvenecegimiz 4 5 kişi anlaşalım Post isteklerine biz cevap Verelim
    örnegin: bir forum sahibi 100 post istiyor 5 böler her birimiz 20 post atarız hem bizim için kolay olur hemde forum sahibine en kısa surede cevap vermiş oluruz
    ödülde 15 lira diyelim sırayla herseferinde birimiz alırız Ana fikir bu bu tabi post sayısına ve ödule göre degişir birlikte çalışalım diyen arkadaşları bekliyorum.
  • 17-10-2009, 23:32:46
    #2
    <kd>yazının tamamını kalın yazmak ban sebebedir</kd>

    bence iyi olmaz çünkü kişiler arası anlaşmazlıklar çıkabilir.
  • 17-10-2009, 23:33:40
    #3
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kendi aranızda çok yakından tanıdığınız kişilerle ekip kurabilirsiniz ancak gerisi boş olur
  • 17-10-2009, 23:34:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İşte Tek Sorun Bunu Ayarlamak Ve anlayışlı arkadaşlar la çalışmak istiyorum
    biri alıpta diyeri almamak olmaz tabi ilgilenen varsa beklerim.
  • 17-10-2009, 23:36:19
    #5
    böyle yakından tanımadığın kişilerle zor olur. adam parayı alır gider araki bulasın.
  • 17-10-2009, 23:47:07
    #6
    Postculuk değil editör diyelim.

    Editörlük güzel ve zor iştir. Zorluğu olduğu kadar kendinizi bilirseniz iyi para da kazanırsınız. 1k post'u 20 değil de 40 TL'ye atarak eyleminizi yapabilirsiniz.

    Bir grup kuracaksanız post fiyatlarını sabitleyerek herkesi çağırır desteklersiniz. Herkes aynı fiyattan alır işi bu daha mantıklı olur.

    Editörlük işi alın teridir parayı %100 hiç hak yemeden kazanırsınız. Eğer işinizi bilirseniz çok iyi paralar da kazanabilirsiniz.

    Başarılar.
  • 18-10-2009, 11:54:15
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Postculuk değil editör diyelim.

    Editörlük güzel ve zor iştir. Zorluğu olduğu kadar kendinizi bilirseniz iyi para da kazanırsınız. 1k post'u 20 değil de 40 TL'ye atarak eyleminizi yapabilirsiniz.

    Bir grup kuracaksanız post fiyatlarını sabitleyerek herkesi çağırır desteklersiniz. Herkes aynı fiyattan alır işi bu daha mantıklı olur.

    Editörlük işi alın teridir parayı %100 hiç hak yemeden kazanırsınız. Eğer işinizi bilirseniz çok iyi paralar da kazanabilirsiniz.

    Başarılar.
    Senin dediğin şey daha önceden uygulanmıştı. Fakat sonradan kapatılmıstı https://www.r10.net/editorluk-post-is...ekliyoruz.html
  • 23-10-2009, 00:05:48
    #8
    Bende warım arkadaslar Tım kuracaksak bende warım
  • 23-10-2009, 02:18:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    k.bakmayın Arkadaşlar 2 3 Gün net Sorunlarımdan dolayı Online Olamadım
    Engin@Cevdetengin.Net adresini ekleyin Katılmak isteyen arkadaşlar Hep Birlikte Bir Konuşma Yaparız Yada online oLanlarla Tanışma düzenleriz güzel , güvenilir , ekib Çalışması Yapmış oluruz .