Post Tim KuraLım ne dersiniz ?
16
●799
- 25-10-2009, 11:01:46Üyeliği durdurulduYa aslında r10 da Yeniyim trader zamanla olcaktır tabi insanlar şimdi ne kadar güvenir bilmiyorum dediginiz de dogru hocam Ama Benimle alakası yok yani binevi iş verenle anlaşacayız bir ekib çalısmasıyla bitirip her iş de ücret 1 bize ödenir sırasıyla ücret e göre de bir ayarlama yaparız artık
- 25-10-2009, 11:08:10hak yemeden mi ?WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başkasının içeriğini c/p yapmak hak yemek sayılmıyor mu ? - 25-10-2009, 12:41:44Üyeliği durdurulduKaynak Belirtirsek Hak Yemek Olmuyor TAbi o Kişinin vicdanına kalmış Tabisnsr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bununda Önune Geçemezsin tabi Sen bir Forum Kur Hak Yemeden 100 Özgün Konularla Yönet ozaman Bir post illa copy-paste yapacaktır is verenin şartları ne olur bilemem .