• 25-10-2009, 01:40:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Konu günceldir arkadaşlar 5 kişilik bir ekib kurmayı dusunuyoruz şuan sanırım benle 3 kişi ama 2 3 kişi daha bekleriz .
  • 25-10-2009, 01:45:20
    #11
    kurun bence
  • 25-10-2009, 10:33:26
    #12
    Fikrin güzel ama,bu başlığı biraz trader elde ettikten sonra açman daha iyi olurdu.
  • 25-10-2009, 11:01:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ya aslında r10 da Yeniyim trader zamanla olcaktır tabi insanlar şimdi ne kadar güvenir bilmiyorum dediginiz de dogru hocam Ama Benimle alakası yok yani binevi iş verenle anlaşacayız bir ekib çalısmasıyla bitirip her iş de ücret 1 bize ödenir sırasıyla ücret e göre de bir ayarlama yaparız artık
  • 25-10-2009, 11:08:10
    #14
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Postculuk değil editör diyelim.

    Editörlük güzel ve zor iştir. Zorluğu olduğu kadar kendinizi bilirseniz iyi para da kazanırsınız. 1k post'u 20 değil de 40 TL'ye atarak eyleminizi yapabilirsiniz.

    Bir grup kuracaksanız post fiyatlarını sabitleyerek herkesi çağırır desteklersiniz. Herkes aynı fiyattan alır işi bu daha mantıklı olur.

    Editörlük işi alın teridir parayı %100 hiç hak yemeden kazanırsınız. Eğer işinizi bilirseniz çok iyi paralar da kazanabilirsiniz.

    Başarılar.
    hak yemeden mi ?
    başkasının içeriğini c/p yapmak hak yemek sayılmıyor mu ?
  • 25-10-2009, 12:41:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    snsr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hak yemeden mi ?
    başkasının içeriğini c/p yapmak hak yemek sayılmıyor mu ?
    Kaynak Belirtirsek Hak Yemek Olmuyor TAbi o Kişinin vicdanına kalmış Tabi
    Bununda Önune Geçemezsin tabi Sen bir Forum Kur Hak Yemeden 100 Özgün Konularla Yönet ozaman Bir post illa copy-paste yapacaktır is verenin şartları ne olur bilemem .
  • 26-10-2009, 21:28:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Flood olcak ama Son bir kişi Arıyoruz ( Yöneticilerinde insafına Sıgınıyoruz )
  • 05-11-2009, 17:10:17
    #17
    Üyeliği durduruldu
    son kişi ben olabilirmiyim. kabulse pm atın lütfen.

    iyi günler dilerim