Ya aslında r10 da Yeniyim trader zamanla olcaktır tabi insanlar şimdi ne kadar güvenir bilmiyorum dediginiz de dogru hocam Ama Benimle alakası yok yani binevi iş verenle anlaşacayız bir ekib çalısmasıyla bitirip her iş de ücret 1 bize ödenir sırasıyla ücret e göre de bir ayarlama yaparız artık