Postculuk değil editör diyelim.
Editörlük güzel ve zor iştir. Zorluğu olduğu kadar kendinizi bilirseniz iyi para da kazanırsınız. 1k post'u 20 değil de 40 TL'ye atarak eyleminizi yapabilirsiniz.
Bir grup kuracaksanız post fiyatlarını sabitleyerek herkesi çağırır desteklersiniz. Herkes aynı fiyattan alır işi bu daha mantıklı olur.
Editörlük işi alın teridir parayı %100 hiç hak yemeden kazanırsınız. Eğer işinizi bilirseniz çok iyi paralar da kazanabilirsiniz.
Başarılar.
Senin dediğin şey daha önceden uygulanmıştı. Fakat sonradan kapatılmıstı
https://www.r10.net/editorluk-post-is...ekliyoruz.html