Konu
Post Tim KuraLım ne dersiniz ?
17-10-2009, 23:32:46
#2
FeaRL3SS
<kd>yazının tamamını kalın yazmak ban sebebedir</kd>
bence iyi olmaz çünkü kişiler arası anlaşmazlıklar çıkabilir.