Mrb Arkadaşlar ,
Öncelikle fikrim Şu, Genellikle Forumlarda blog vs . Post Kasan arkadaşlara
Birbirimize güvenecegimiz 4 5 kişi anlaşalım Post isteklerine biz cevap Verelim
örnegin: bir forum sahibi 100 post istiyor 5 böler her birimiz 20 post atarız hem bizim için kolay olur hemde forum sahibine en kısa surede cevap vermiş oluruz
ödülde 15 lira diyelim sırayla herseferinde birimiz alırız Ana fikir bu bu tabi post sayısına ve ödule göre degişir birlikte çalışalım diyen arkadaşları bekliyorum.