Arkadaşlar düşünmeden hareket ederek bir konu açtık. İş ile ilgilenen arkadaşlarımız ile iletişim kurulduğunda problemler teker teker ortaya çıkmaya başladı ve en büyük problemimizde aşağıdaki gibi olmuştur.
İstediğimiz : Arkadaşlar yeni açtığımız siteye 30 adet yorum yazan ve cevaplayan arkadaşımıza 50 TL sı verilecektir.
Problem Siz yorum yazıyorsunuz fakat yorum yazdığınız ürün hakkında bir bilgiye sahip olmadığınız için cevap yazamıyacaksınız.
Çözüm : Arkadaşlar tükürdüğümüzü yalamak istemiyoruz fakat yukarıdaki sorun nedeniyle bu işin sağlıklı bir şekilde yürümeyeceğine kanaat getirmiş bulunmaktayız. Bu sebepten dolayı konuyu kapatarak yeni bir konu açmaya karar verdik. Bu konuya PM atan bütün arkadaşlarımıza öncelik tanınacaktır yeni işte. Yeni işi buradan kısaca anlatayım geniş açıklamayı ise lütfen konu başlığına girerek takip ediniz. 30 adet soru sorana 10 TL vereceğiz. HER iki ilanda geçerliliğini kaybetmiştir iş verimi durduruldu
30 yorum gönderene 50 TL
40
●2.121
- 17-03-2009, 01:20:17
- 17-03-2009, 01:20:33Arkadaşlar Burda Hakkıyla Kim Kazanç Sağlıyo Söylermisiniz Senin yada Benim gibi düşünen Kaç Kişi var... Bırakında adam bir iş yapacaksa yapsın. Eğer zararını Biri görürse akıllanır daha yapmaz. Bende olsam 2 Sene bekleyeceğime bol bol para basıp reklam vereceğime aynı yöntemi Kullanırım bana daha fazla kar saglar... Zor Birşey degil Programın yorumuyla indirip kullanan kişi " Yapılan Yoruma cevap yazma " yetenegine de sahiptir. Olumlu olumsuz yorumunu belirtir...
Arkadaşın Mesajına ve Çalışma Şekline saygı Duyarak iyi Çalışmalar diliyorum... - 17-03-2009, 02:02:04+ olarak birde ***** ekle ,hatta içerik hırsızlarını da ekleozzyynl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2009, 02:32:35Yapılacak birşey yok Ne kadar Konuşursak okadar milletin Hoşuna gidiyor. Birileri Laf Sokup diğerlerininde katılmasını beklliyorlar... Konuyla alakası olmayan bile sırf iş olsun diye ( Verilen Konudan Haberi Yok ama bir iki kişi Kötüledigi için ) oda bende destek olayım biliyormuşum gibi davranıyım Tavrı var...ozzyynl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2009, 15:38:50Üyeliği durdurulduozzyynl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle haklısın. neticede dolandırma kandırma gibi şeyler yok ortada. ben başvuru felan yapmadım lakin çok mantıklı bi iş. soru sor cevap ver demiş arkadaş.
Sitede Samsung ML-2010 lazer yazıcı satılıyor ise ben çok rahat yorum yazarım. Çünkü kullanıyorum bu cihazı ve huyunu suyunu biliyorum. Bunda da bi art niyet olmaz. Sonuçta buradan aldım hemen geldi felan yaz dememişler zaten.
uzatmaya gerek yok sanırım.
ilginc! Keske bu duyarliligi su sacma sapan reklamlari cikaranlara karsida gosterseydiniz.