30 yorum gönderene 50 TL
40
●2.121
- 16-03-2009, 22:03:14Sizi son derece haklı ve doğru buluyorum.bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama malesef ticarette bu tür hızlı ve atılımcı fikirler olmak zorunda.
Mantık çerçevesini burada devreye sokuyoruz insanlar bildiği ve gördüğü "gözünün gördüğü" ürünler hakkında yorum yapabilme yeteneğine sahiptirler.
Mantıksız olan yorumlar "ben bu ürünü kullandım çok memnun kaldım" gibi olan yorumları zaten kabul etmiyoruz.
Ama üzülerekte şunu belirtmek zorundayım bende etik bulmuyorum fakat bu ticaret. - 16-03-2009, 22:17:30Merhabalar pm atan herkese cevap yazılacaktır.tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar kaş yapalım derken göz çıkarmayalım.
Konuya ilgi fazla olduğundan ve eleştirilerin bazılarını haklı bulduğumdan dolayı ve konuya açıklayıcı bir savunma yazmak zorundayım. Lütfen bana 30 dakika verin