• 16-03-2009, 22:00:15
    #10
    Ödeme Yorum yapılmadan öncemi?
  • 16-03-2009, 22:01:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    itraide 0 dikkatli olun peşin çalışın.
  • 16-03-2009, 22:02:34
    #12
    Arkadaşlar birde şunu düşünün ;
    Belki sizin bir yakınınız o siteden ürün alıcak o güzelim yorumları görünce, bLeedCry nickli arkadaşa katılmamak elde değil.
  • 16-03-2009, 22:03:14
    #13
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sattığınız ürünü bilmiyorum lakin ticaret etiğine sığmayan bi' davranış yaptığınız. 50 Lira için asılsız metinler girip insanların ürünler / hizmetler hakkında kandırılmasına alet oluyorsunuz.
    Üzülerek söylüyorum ki hiç etik bi' tutum değil..
    Sizi son derece haklı ve doğru buluyorum.
    Ama malesef ticarette bu tür hızlı ve atılımcı fikirler olmak zorunda.
    Mantık çerçevesini burada devreye sokuyoruz insanlar bildiği ve gördüğü "gözünün gördüğü" ürünler hakkında yorum yapabilme yeteneğine sahiptirler.
    Mantıksız olan yorumlar "ben bu ürünü kullandım çok memnun kaldım" gibi olan yorumları zaten kabul etmiyoruz.
    Ama üzülerekte şunu belirtmek zorundayım bende etik bulmuyorum fakat bu ticaret.
  • 16-03-2009, 22:03:53
    #14
    Bende diyorum ÖDEMEYi Başta alın
  • 16-03-2009, 22:04:56
    #15
    pm attım : teoman@teoman.gen.tr
  • 16-03-2009, 22:06:09
    #16
    Varmı ödeme alabilen ?
  • 16-03-2009, 22:13:49
    #17
    bana dönüş yapılmadı henüz
  • 16-03-2009, 22:17:30
    #18
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana dönüş yapılmadı henüz
    Merhabalar pm atan herkese cevap yazılacaktır.
    Arkadaşlar kaş yapalım derken göz çıkarmayalım.
    Konuya ilgi fazla olduğundan ve eleştirilerin bazılarını haklı bulduğumdan dolayı ve konuya açıklayıcı bir savunma yazmak zorundayım. Lütfen bana 30 dakika verin