Sattığınız ürünü bilmiyorum lakin ticaret etiğine sığmayan bi' davranış yaptığınız. 50 Lira için asılsız metinler girip insanların ürünler / hizmetler hakkında kandırılmasına alet oluyorsunuz.
Üzülerek söylüyorum ki hiç etik bi' tutum değil..
Sizi son derece haklı ve doğru buluyorum.
Ama malesef ticarette bu tür hızlı ve atılımcı fikirler olmak zorunda.
Mantık çerçevesini burada devreye sokuyoruz insanlar bildiği ve gördüğü "gözünün gördüğü" ürünler hakkında yorum yapabilme yeteneğine sahiptirler.
Mantıksız olan yorumlar "ben bu ürünü kullandım çok memnun kaldım" gibi olan yorumları zaten kabul etmiyoruz.
Ama üzülerekte şunu belirtmek zorundayım bende etik bulmuyorum fakat bu ticaret.