• 16-03-2009, 21:38:16
    #1
    Arkadaşlar yeni açtığımız siteye 30 adet yorum yazan ve cevaplayan arkadaşımıza 50 TL sı verilecektir. Süre sınırı yok istersen 30 dakikada yaz ve gönder. Dilersende 30 günde yaz ve gönder ama 30 adet yorum olmalı.
    30 adet yorum isteme sebebimiz sitemizde 30 adet ana kategori var.
    bu kategorideki ürünlerden "yorum yapılmamış ürünler" bulunarak "gerçi şuan hiç yorum eklenmedi" o ürün hakkında bir müşteriymiş gibi düşünerek yorum formuna MANTIKLI yorumlar yazıp cevaplayacaksınız.
    Kullanmış olduğunuz e-posta adresi sizin adınızı temsil edilerek yorumlarınız sayılacaktır.Toplamda 30 yorum gönderen arkadaşımıza 50 TL'sı banka havalesi ile gönderilecektir.
    Basit siteye gir, sırayısla kategorileri tıkla, oradan bir ürün seç, o ürün hakkında mantıklı bir yorum ve cevabını yaz ve gönder.
    NOT : Göndermiş olduğunuz bazı yorumlar bizlere mantıksız gelebilir ve o yorum geçersiz kabul edilebilir. Siteye ekleyeceğiniz yorumlar başka sitelerden çalıntı "copy paste" olduğunu anlarsak ki bu hemen anlaşılır ve aldatmaya yönelik olan yorumunuz yüzünden ceza olarak "temiz içerikli olan" 2 yorumunuz silinerek ücretlendirmeden düşülür yani 30 yerine 32 yorum yazmak zorunda kalırsın.
    İşi kabul edenler pm atsın ve buradan pm atıldı diye cevap yazsın.
    İşi kabul edenler pm atarken mail adresi göndersinler "MSN den destek vereceğiz."
  • 16-03-2009, 21:46:52
    #2
    Platin üye
    PM atıldı..
  • 16-03-2009, 21:46:56
    #3
    pm atıldı.
  • 16-03-2009, 21:51:21
    #4
    edit
  • 16-03-2009, 21:51:55
    #5
    PM atıldı.
  • 16-03-2009, 21:54:13
    #6
    pm atıldı.
  • 16-03-2009, 21:56:57
    #7
    Sattığınız ürünü bilmiyorum lakin ticaret etiğine sığmayan bi' davranış yaptığınız. 50 Lira için asılsız metinler girip insanların ürünler / hizmetler hakkında kandırılmasına alet oluyorsunuz.

    Üzülerek söylüyorum ki hiç etik bi' tutum değil..
  • 16-03-2009, 21:57:01
    #8
    30 yorum 50 tl.
    Yorum başı 1.5 tl.. Ücret neden bukadar yüksek?
  • 16-03-2009, 21:59:07
    #9
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    boyle bir sektor'de var ise internetten birsey alirken ki yorumlara artik nekadar guvenebiliriz ki? yanlis bir hareket