Arkadaşlar Burda Hakkıyla Kim Kazanç Sağlıyo Söylermisiniz Senin yada Benim gibi düşünen Kaç Kişi var... Bırakında adam bir iş yapacaksa yapsın. Eğer zararını Biri görürse akıllanır daha yapmaz. Bende olsam 2 Sene bekleyeceğime bol bol para basıp reklam vereceğime aynı yöntemi Kullanırım bana daha fazla kar saglar... Zor Birşey degil Programın yorumuyla indirip kullanan kişi " Yapılan Yoruma cevap yazma " yetenegine de sahiptir. Olumlu olumsuz yorumunu belirtir...

Arkadaşın Mesajına ve Çalışma Şekline saygı Duyarak iyi Çalışmalar diliyorum...