Bu sitedekilerin yarisi kontor reklamlariyla milletin ahini almisken simdi vicdan diye bir sey akillarina gelmis

ilginc! Keske bu duyarliligi su sacma sapan reklamlari cikaranlara karsida gosterseydiniz.
Yapılacak birşey yok Ne kadar Konuşursak okadar milletin Hoşuna gidiyor. Birileri Laf Sokup diğerlerininde katılmasını beklliyorlar... Konuyla alakası olmayan bile sırf iş olsun diye ( Verilen Konudan Haberi Yok ama bir iki kişi Kötüledigi için ) oda bende destek olayım biliyormuşum gibi davranıyım Tavrı var...