• 26-10-2016, 15:05:28
    #37
    Normalde opencart'ın fiyat ile ilgili değişkenini oraya yazdığımızda çalışması lazım ki çalışıyor aslında. Ama opencartta fiyattan sonra , (virgül) ile ayrıldığı için çalışmıyor çünkü taksit tabı diye verdikleri url , (virgül) kabul etmiyor. Bu durumda bizim opencart fiyat bölümündeki , (virgül) alanını noktaya dönüştürmemiz gerekecek. Bununla ilgili destek talebi de açtım yardım istedim ama yardımcı olacaklarına dair pek umudum yok açıkçası.
  • 05-11-2016, 15:55:40
    #38
    bende eticaret sitesi açtım alternatifleri değerlendirdim tam olarak oranları belirtmemişlerdi ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum nekadar güvenilir olduğunu anlamak zor oranı iyi olsada güven vermiyor
  • 08-11-2016, 11:51:02
    #39
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru yapmak istiyorum ama sormak istediğim bir kaç soru var. Telefonunuzu aradım 2 kez ama açan olmadı. Acaba pm den ulaşabilir misiniz acil olarak?
    İş rutinimizin bozulmaması ve daha hızlı geri dönüşler yapabilmek nedeniyle tüm soruları web sitemiz üzerinden almaktayız. Bize Ulaşın bölümünden iletilen tüm iletilere aynı gün içerisinde yanıt vermekteyiz.

    BGRHN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar çöpçatan sitesi için pos hizmeti veriyor musunuz? Konuyla alakalı dönüşünüzü bekliyorum iyi çalışmalar.
    https://www.paytr.com/kosullar adresindeki maddeler arasında bulunan sitelere hizmet vermemekteyiz.

    farukcalik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    Başvuru siteniz üzerinden yapıldı. WHMCS modülünüz hazır mı acaba?
    Ücretsiz olarak dağıtımını yaptığımız modül Ortak Ödeme Sayfasıdır fakat site içerisinde çözüm sağlamak istiyorsanız İş Ortağımız BurtiNET ile görüşerek modülün teminini ücretli olarak yapabilirsiniz.

    CouldWasMySouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    kullanamaya başladım bir iki ödeme aldım tam ertesi gün olmasa da 2 günde falan yapılıyor ödemeler sorunsuz genel anlamda fena değiller fakat iletişim ve bilgi anlamında çok zayıflar taksit tabı için mail attım 1 hafta oldu hala dönüş olmadı
    İstisnasız her başarılı işlemin ödemesi için ertesi iş günü banka talimatı verilmektedir. Banka kaynaklı bir sorun yaşamış olabilirsiniz. Yada işlemleriniz güvenlik prosedürlerimize takılmış olabilir ve bu aşamada uygulamış olduğumuz risk politikamız gereği çözüme kavuşturuluncaya kadar beklemiş olabilir.

    Ersinco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, demo alabilirmiyim?
    Demo'muz mevcut değildir, web siteniz için ön başvuru yapmanız ve değerlendirme sürecine girmeniz gerekmektedir.

    kriter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu bizde yaşıyoruz. En azından hazır modüllerin içine entegre etselerde bu taksit tabını milleti uğraştırmasalar olmaz mı. Diğer bir konu iletişimde telefon ile ulaşmak imkansız ve 3 müşterim bu yüzden dolayı güvenmeyip başvuru yapmadılar. Bir şirketin telefonuna cevap verilmemesi çok mantıksız. Opencart için taksit tabı sorunuzu çözdünüzmü bu arada hocam. Urun_Fiyati bölümüne ne denediysem çalışmadı.
    Ödeme modüllerimiz ile Taksit TAB'ı tamamiyle farklı bir işlevdir.
    Taksit TAB'ı için widget'ımızın uyarılarını dikkate aldığınız takdirde sorun yaşamazsınız. Urun_Fiyati bölümü için örnek kullanım şekli; 190TL için 190.00 'dir. Kuruş ayracında nokta kullanmanız gerekiyor eğer siz farklı bir şey gönderirseniz tabi ki kabul etmeyecektir.

    Telefon ile ulaşılamama konusu için; İş rutinimizin bozulmaması ve daha hızlı geri dönüşler yapabilmek nedeniyle tüm soruları web sitemiz üzerinden almaktayız. Bize Ulaşın bölümünden iletilen tüm iletilere aynı gün içerisinde yanıt vermekteyiz.

    CouldWasMySouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Henüz yapamadım siz çözebilirseniz dönüş yaparsanız bende çözebilirsem size dönüş yaparım
    Taksit TAB'ı için widget'ımızın uyarılarını dikkate aldığınız takdirde sorun yaşamazsınız. Urun_Fiyati bölümü için örnek kullanım şekli; 190TL için 190.00 'dir. Kuruş ayracında nokta kullanmanız gerekiyor eğer siz farklı bir şey gönderirseniz kabul etmeyecektir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:51:02 -->-> Daha önceki mesaj 11:35:41 --

    kriter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde opencart'ın fiyat ile ilgili değişkenini oraya yazdığımızda çalışması lazım ki çalışıyor aslında. Ama opencartta fiyattan sonra , (virgül) ile ayrıldığı için çalışmıyor çünkü taksit tabı diye verdikleri url , (virgül) kabul etmiyor. Bu durumda bizim opencart fiyat bölümündeki , (virgül) alanını noktaya dönüştürmemiz gerekecek. Bununla ilgili destek talebi de açtım yardım istedim ama yardımcı olacaklarına dair pek umudum yok açıkçası.
    Opencart PHP altyapısıyla geliştirilmiştir. Dolayısıyla PHP fonksiyonlarını kullanarak işlemler yapabilirsiniz. Uyarılarımızda da belirtildiği üzere Urun_Fiyati bölümümüz için fiyat 190TL ise 190.00 olarak gönderilmesi gerekmektedir. Anlaşılacağı üzere kuruş ayracı nokta'dır. Her yazılımın para birimi kalıbı farklıdır, bu nokta da uygun kalıpla fiyat gönderimini yapmanız gerekiyor. Eğer para biriminizde ,(virgül) ve .(nokta) yerlerini değiştirmek istiyorsanız number_format fonksiyonunu kullanabilirsiniz.

    Açılan destek taleplerine gün içerisinde geri dönüş yapmaktayız, entegrasyon hizmetimiz bulunmuyor fakat bilgi akışı anlamında destek talebi oluşturduğunuzda yardımcı olmaktayız. Diğer konular için yazılımcınızla görüşmeniz yeterlidir.

    haksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende eticaret sitesi açtım alternatifleri değerlendirdim tam olarak oranları belirtmemişlerdi ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum nekadar güvenilir olduğunu anlamak zor oranı iyi olsada güven vermiyor
    Web sitemiz üzerinden oranlarımızı açıklamamaktayız. Öncelikle Ön Başvuru yaparak değerlendirme sürecine girmeniz gerekmektedir. Sonrasında komisyon oranınız belirlenir ve tarafınıza iletilir.

    İş rutinimizin bozulmaması ve daha hızlı geri dönüşler yapabilmek nedeniyle tüm soruları web sitemiz üzerinden almaktayız. Bize Ulaşın bölümünden iletilen tüm iletilere aynı gün içerisinde yanıt vermekteyiz.
  • 09-11-2016, 17:57:47
    #40
    zafer bey merhaba arastırdıgım kadarıyla paytr personelisiniz başvuru yaptım ve onayladı
    adresinize mng ıle kargo ıslemı yapılmam ıstendı.Ben elden teslım edeyım beledıyeye yakın dıye telefon numaranızı aradım fakat boyle bır turk telekommobil numarası bulunmamaktadır dedi. Yanlış aradım galıba dedım tekrar kontrol ettım doğruydu.

    Bu konuda guvenle ılgılı bır tereddüte girdim , daha önce önerdiğim kişiler de bu konuda guvensızlık yasadıkları ıcın vazgeçtiler.
    Paytrnın oranları pıyasadakı oranlarla esıt , işlem ucretı ve yıllıkucret olmaması buyuk avantaj en büyük artısı ise ertesi iş günü hesabımıza ödemenin gönderilmesi.

    Bugun iyzico olsun payu olsun telefon numarası ile arandıgı zaman ulaşılabilmektedir. Tabi telefon için personel tutmak ek bir külfet ama en azından bir sanal santral koyup talep alabilirsiniz işinize karışmak gibi olmasın bu lütfen yanlış anlamayın .

    Bundan sonra paytr ile çalışacağım ve müşterilerime de direkt olarak önereceğim.

    İyi Çalışmalar Dilerim
  • 10-11-2016, 00:26:03
    #41
    Benim anlamadığım nokta şu; Eğer komisyon oranlarını bilmez isek neye göre başvuru yapacağız. Tamam işlem ücreti , yıllık ücret yok ve para ertesi gün gönderiliyor ama aldığınız komisyon oranı yüksek ise çok da bir avantaj olmayacaktır. İsmini söylemeyim bir firma işlem ücreti olarak 0.25 TL ve %2.5 komisyon alıyor. Buradaki işlem ücreti yok diye sürekli vurguladığınız miktar 0.25 TL. Yani bu ne demek her 1000 alışveriş için 250 TL yapar. Siz işlem ücreti almayıp komisyon olarak %5 alıyorsanız avantajlı bir tarafı kalmıyor. Yeni kuracağım online satış sitesi için PayTR kullanmayı düşünüyorum fakat bu komisyon oranı konusundaki soru işaretlerini gidermemiz gerekiyor.
  • 10-11-2016, 10:09:09
    #42
    Komisyon oranı açıklamamanız çok olumsuz bir karar, en azından cirolara göre birkaç komisyon oranı belirleyip ilan etmeniz gerekir.
    Aksi takdirde, keyfe keder bir oran belirlediğiniz anlaşılıyor, her siteye göre ayrı komisyon oranı bu hiç adil değil.
  • 10-11-2016, 10:47:00
    #43
    kriter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde opencart'ın fiyat ile ilgili değişkenini oraya yazdığımızda çalışması lazım ki çalışıyor aslında. Ama opencartta fiyattan sonra , (virgül) ile ayrıldığı için çalışmıyor çünkü taksit tabı diye verdikleri url , (virgül) kabul etmiyor. Bu durumda bizim opencart fiyat bölümündeki , (virgül) alanını noktaya dönüştürmemiz gerekecek. Bununla ilgili destek talebi de açtım yardım istedim ama yardımcı olacaklarına dair pek umudum yok açıkçası.
    Bu konu ile ilgili geliştirme yapılmıştır ve test aşamasındadır. Takip eden hafta içinde belirttiğiniz gibi virgül ile tanım yaptığınızda taksit tabında herhangi bir sorun yaşamadan gösterim yapabileceksiniz. Geri bildirim için teşekkür ederiz.

    opencart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zafer bey merhaba arastırdıgım kadarıyla paytr personelisiniz başvuru yaptım ve onayladı adresinize mng ıle kargo ıslemı yapılmam ıstendı. Ben elden teslım edeyım beledıyeye yakın dıye telefon numaranızı aradım fakat boyle bır turk telekommobil numarası bulunmamaktadır dedi. Yanlış aradım galıba dedım tekrar kontrol ettım doğruydu.

    Bu konuda guvenle ılgılı bır tereddüte girdim , daha önce önerdiğim kişiler de bu konuda guvensızlık yasadıkları ıcın vazgeçtiler. Paytrnın oranları pıyasadakı oranlarla esıt , işlem ucretı ve yıllıkucret olmaması buyuk avantaj en büyük artısı ise ertesi iş günü hesabımıza ödemenin gönderilmesi.

    Bugun iyzico olsun payu olsun telefon numarası ile arandıgı zaman ulaşılabilmektedir. Tabi telefon için personel tutmak ek bir külfet ama en azından bir sanal santral koyup talep alabilirsiniz işinize karışmak gibi olmasın bu lütfen yanlış anlamayın .

    Bundan sonra paytr ile çalışacağım ve müşterilerime de direkt olarak önereceğim.

    İyi Çalışmalar Dilerim
    Site üzerinden bulunan telefon numarasından gün içerisinde aramaları karşılayan iki personelimiz bulunmaktadır. Ancak takdir edersiniz ki yoğunluğun fazla olmasından dolayı kimi zaman telefonlarda iletişim sorunu yaşanmaktadır. PayTR İletişim sayfası veya Mağaza Paneli > Destek altından gönderilen mesajlarınız gün içerisinde cevaplanmaktadır. Hem sizin, hem de sistemdeki diğer personellerin işlemleri ve sorunları takip edebilmeleri için yazılı olarak bağlantı kurmak daha sağlıklı olmaktadır.

    Elden evrak teslim etmek için direkt adresimize gelebilirsiniz. Önceden haber vermenize gerek yoktur.

    İlginiz ve güveniniz için teşekkür ederiz.

    PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim anlamadığım nokta şu; Eğer komisyon oranlarını bilmez isek neye göre başvuru yapacağız. Tamam işlem ücreti , yıllık ücret yok ve para ertesi gün gönderiliyor ama aldığınız komisyon oranı yüksek ise çok da bir avantaj olmayacaktır. İsmini söylemeyim bir firma işlem ücreti olarak 0.25 TL ve %2.5 komisyon alıyor. Buradaki işlem ücreti yok diye sürekli vurguladığınız miktar 0.25 TL. Yani bu ne demek her 1000 alışveriş için 250 TL yapar. Siz işlem ücreti almayıp komisyon olarak %5 alıyorsanız avantajlı bir tarafı kalmıyor. Yeni kuracağım online satış sitesi için PayTR kullanmayı düşünüyorum fakat bu komisyon oranı konusundaki soru işaretlerini gidermemiz gerekiyor.
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranı açıklamamanız çok olumsuz bir karar, en azından cirolara göre birkaç komisyon oranı belirleyip ilan etmeniz gerekir.
    Aksi takdirde, keyfe keder bir oran belirlediğiniz anlaşılıyor, her siteye göre ayrı komisyon oranı bu hiç adil değil.

    Komisyon oranları sitelerin iş modeli ve risk seviyelerine göre belirlenmektedir. Bu risk seviyeleri farklı kontrolleri ve iş yüklerini beraberinde getirmektedir. Her iş yeri başvuru yaptıktan sonra incelenmeye alınır ve bu incelenmenin ardından komisyon oranı belirlenir. Gizli herhangi bir ücret yoktur. Başvuru yaptığınız zaman komisyon ile birlikte tüm bilgiler size iletilir. Dilerseniz devamında PayTR ile çalışmaya başlayabilirsiniz.
  • 19-11-2016, 13:52:34
    #44
    Magento için de yapsanız biran evvel güzel olacak
  • 25-11-2016, 00:09:17
    #45
    WooCommerce için eklentiniz var mı?