Benim anlamadığım nokta şu; Eğer komisyon oranlarını bilmez isek neye göre başvuru yapacağız. Tamam işlem ücreti , yıllık ücret yok ve para ertesi gün gönderiliyor ama aldığınız komisyon oranı yüksek ise çok da bir avantaj olmayacaktır. İsmini söylemeyim bir firma işlem ücreti olarak 0.25 TL ve %2.5 komisyon alıyor. Buradaki işlem ücreti yok diye sürekli vurguladığınız miktar 0.25 TL. Yani bu ne demek her 1000 alışveriş için 250 TL yapar. Siz işlem ücreti almayıp komisyon olarak %5 alıyorsanız avantajlı bir tarafı kalmıyor. Yeni kuracağım online satış sitesi için PayTR kullanmayı düşünüyorum fakat bu komisyon oranı konusundaki soru işaretlerini gidermemiz gerekiyor.