PAYTR ödeme modülleri hazır!
110
●33.928
- 14-04-2017, 00:05:16ben kullanıyorum çok memnunum, kmisyon oranı çok düşük ve ertesi gün hesabınd. yalnız prestashop 1.7sürüme modulün güncellenmesi gerek.
- 02-06-2017, 12:04:20SARIYER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerhaba. Komisyon oranları, web sitenizin iş modeli ve aylık işlem hacmi gibi bilgilere göre yapılacak ön değerlendirme sonrası belirlenmektedir. Aylık/yıllık aidat veya giriş ücreti alınmamaktadır. Lütfen öncelikle https://www.paytr.com/ adresinden Ön Başvuru yapın, size tekrar bilgi verilecektir.GökTuğ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, Mağaza Paneli içerisinden dilerseniz banka taksit komisyonlarını üstlenerek peşin fiyatına taksit seçeneklerini aktif edebilirsiniz.
Merhaba. Başvurunuzun ardından Kurumsal Birim tarafınıza bilgilendirme e-postası göndermektedir. Eğer ulaşmadı ise lütfen PM üzerinden benimle iletişime geçin.mgtdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Tekrar bir satış yaptığınızda, hesabınıza yansıyan bakiye ile iade işlemi yapabilirsiniz. Eğer işlem geçmesi uzun sürecek ise, Paytr Mağaza Paneli > Destek bölümünden konuyla ilgili mesaj göndererek, Muhasebe Birimin'den destek talep edebilirsiniz.hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Güzel yorumunuz için teşekkürler. PrestaShop 1.7 versiyonu için çalışmalar devam etmektedir. Yayınlandığında Paytr Mağaza Paneli üzerinden duyuru yapılacaktır.karadenizweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle