Iyzıco açık açık yaarken Paytr komisyon oranları neden açık açık yazmıyor? Öğrenemedim
Komisyon oranları nelerdir?
Peşin ve taksitli olarak komisyon oranlarını PM atarsanız sevinirim.
İyi çalışmalar.
Komisyon oranlarınız nedir? Iyzico da şu kadar cirom var deyince oranlarını ona göre esnetiyor. Standartlarınız nedir?
Ör: 20klık cirom var x siteden? Sipariş başına ne keseceksiniz? Peşin fiyatına taksit seçeneğiniz var mı?
Merhaba. Komisyon oranları, web sitenizin iş modeli ve aylık işlem hacmi gibi bilgilere göre yapılacak ön değerlendirme sonrası belirlenmektedir. Aylık/yıllık aidat veya giriş ücreti alınmamaktadır. Lütfen öncelikle
https://www.paytr.com/ adresinden Ön Başvuru yapın, size tekrar bilgi verilecektir.
Evet, Mağaza Paneli içerisinden dilerseniz banka taksit komisyonlarını üstlenerek peşin fiyatına taksit seçeneklerini aktif edebilirsiniz.
kayıt başvurusunda bulundum oranları ve çalışma işleyinizi anlatan bir mail atarsanız çok sevinirim.
Merhaba. Başvurunuzun ardından Kurumsal Birim tarafınıza bilgilendirme e-postası göndermektedir. Eğer ulaşmadı ise lütfen PM üzerinden benimle iletişime geçin.
Ertesi gün yatan bir işlemin iadesi nasıl oluyor acaba ?
Merhaba. Tekrar bir satış yaptığınızda, hesabınıza yansıyan bakiye ile iade işlemi yapabilirsiniz. Eğer işlem geçmesi uzun sürecek ise, Paytr Mağaza Paneli > Destek bölümünden konuyla ilgili mesaj göndererek, Muhasebe Birimin'den destek talep edebilirsiniz.
ben kullanıyorum çok memnunum, kmisyon oranı çok düşük ve ertesi gün hesabınd. yalnız prestashop 1.7sürüme modulün güncellenmesi gerek.
Merhaba. Güzel yorumunuz için teşekkürler. PrestaShop 1.7 versiyonu için çalışmalar devam etmektedir. Yayınlandığında Paytr Mağaza Paneli üzerinden duyuru yapılacaktır.