Komisyon oranlarınız nedir? Iyzico da şu kadar cirom var deyince oranlarını ona göre esnetiyor. Standartlarınız nedir?

Ör: 20klık cirom var x siteden? Sipariş başına ne keseceksiniz? Peşin fiyatına taksit seçeneğiniz var mı?