Komisyon oranı açıklamamanız çok olumsuz bir karar, en azından cirolara göre birkaç komisyon oranı belirleyip ilan etmeniz gerekir.
Aksi takdirde, keyfe keder bir oran belirlediğiniz anlaşılıyor, her siteye göre ayrı komisyon oranı bu hiç adil değil.