• 10-01-2010, 16:40:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar kalıcı makyaj makinası aldım 'dövme makinası' adam ilk baştan bu mesajı yolladı :

    sorry,friend,but to your country,will take more postage: 5 usd,hope your understading!!

    sonara ürünü yollmadınızmı deyince bu mesajı yolladı:

    hello friend .please see the detail of our instrucions .it is not free shipping to all the countries .if you cannot accept the extra shipping .i will give you a full refund .but reall hope to do business with you in future .thank you .have a nice weekend

    sanırım düspude aç belki alırsın paranımı demek istiyor hiç birşey anlamadım dedim 5 dolar ücret verirz neden yollamıyorsun.müşteriler haber bekliyor benden daha önceden aldğım dövme makinasıda bozuldu buda oylaıyor buda gelsede bozulur zatende ne yapmam lazım?
  • 10-01-2010, 16:48:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk mesajda bizim ülkemize (tr) 5 dolar daha fazla kargo parası eklenecekmiş umarım anlayış gösterirsin demiş.

    İkincide de eğer ekstra kargo ücretini ödemessen ben sana geri ödemeni yapıcam demiş.

    dispute aç paranı al falan nerden çıkardın iyi birine benziyor
  • 10-01-2010, 16:51:07
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam birsey dememiski yani sorun yok gibi. ilk mesajda soyledigi extra $5i verirsen yollarim diyor bedava yollayamiyoruz diyor yani bir sorun yok ki $5 dolar ode gelsin makina yani
  • 10-01-2010, 17:06:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iyide 1 hafta dır makina bekliyorum 5 dolarsa 5 dolar eklesin ürünün şeyine zaten kafadan sallıyor ******** fiyatları. bende inadına dispude çektim pomak inadı..
    zaten 5 dolar yollamak bana göre avanta istemesidir çinliyse korkacaksın hırsızların çöpcülerin başta gideni..bozuk mal nerde onlar orda.birde daha önceden aldığım makinada 5-6 kullanımlıkdı bozuldu.ne garantisi var ne bilmem neyi 120 dolar verdim az buz para değil çin gibi bir ülkede..sanırım daha önceki aynı mal israilden geldi ama adam dükkanı kapıyor biri mal alınca 5 kullanımlık dayansın adam ona göre şikayet etmesinler diye başka dükkan açıyo e-baydan valla bu çin malları iyice soydu milleti...
  • 10-01-2010, 17:12:03
    #5
    bu kadar negatif dusunuyorsaniz neden ozaman tekrar alisveris yapmayi dusundunuz ki yani? Ayrica sadece cin degil Amerikadan da ulkedisina birsey aldiginiz zaman ekstra ucret talep ediyorlar.Bu normal bir durum. Ama tabiki karar sizin
  • 10-01-2010, 17:15:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben ürünü bekliyorum nerde tekarr alışveriş yapalım dedimki sonuçta bozulduğu için makina tekrar aldım.saptırma.çok ürün var bu kadar bekledim yoola şunu dedim
    şimdi dispudeye hemen karşılık verir mi o ayrı bir süre..


    türkiyedede var aynı makina 350 ytl kar koyup satıyorlar.garantisi var sözde ama ne yapayım aynı kişi değilki alışveriş yaptığım kişi diğeri israildi bu çinli...
    ayrıca ücreti ben dedği yoolayan öder ödemesse geri verir parayı..
  • 10-01-2010, 17:18:20
    #7
    Ogünkü bir konuda yabancı olduğu için "dolandırsam mı bu adamı, yahudiymiş zaten" diyordunuz. Size yapılınca mı şikayetçi oldunuz?
  • 10-01-2010, 17:23:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ogünkü bir konuda yabancı olduğu için "dolandırsam mı bu adamı, yahudiymiş zaten" diyordunuz. Size yapılınca mı şikayetçi oldunuz?
    iyide ben dolandırsam bile dispude açılır niyetin ne seninki bu konuyu gene gündeme getiriyorsun cinsmisin nesin.git başk yerde boşal burada sorunum var benim hayde..
  • 10-01-2010, 17:26:31
    #9
    bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide 1 hafta dır makina bekliyorum 5 dolarsa 5 dolar eklesin ürünün şeyine zaten kafadan sallıyor ******** fiyatları. bende inadına dispude çektim pomak inadı..
    zaten 5 dolar yollamak bana göre avanta istemesidir çinliyse korkacaksın hırsızların çöpcülerin başta gideni..bozuk mal nerde onlar orda.birde daha önceden aldığım makinada 5-6 kullanımlıkdı bozuldu.ne garantisi var ne bilmem neyi 120 dolar verdim az buz para değil çin gibi bir ülkede..sanırım daha önceki aynı mal israilden geldi ama adam dükkanı kapıyor biri mal alınca 5 kullanımlık dayansın adam ona göre şikayet etmesinler diye başka dükkan açıyo e-baydan valla bu çin malları iyice soydu milleti...

    Senin gibi adamlar dolandırılmayı hak ediyor. Ettiğin laflara bak 10 yaşındaki çocuk etmez.