bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide 1 hafta dır makina bekliyorum 5 dolarsa 5 dolar eklesin ürünün şeyine zaten kafadan sallıyor ******** fiyatları. bende inadına dispude çektim pomak inadı..
zaten 5 dolar yollamak bana göre avanta istemesidir çinliyse korkacaksın hırsızların çöpcülerin başta gideni..bozuk mal nerde onlar orda.birde daha önceden aldığım makinada 5-6 kullanımlıkdı bozuldu.ne garantisi var ne bilmem neyi 120 dolar verdim az buz para değil çin gibi bir ülkede..sanırım daha önceki aynı mal israilden geldi ama adam dükkanı kapıyor biri mal alınca 5 kullanımlık dayansın adam ona göre şikayet etmesinler diye başka dükkan açıyo e-baydan valla bu çin malları iyice soydu milleti...

Senin gibi adamlar dolandırılmayı hak ediyor. Ettiğin laflara bak 10 yaşındaki çocuk etmez.