KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ogünkü bir konuda yabancı olduğu için "dolandırsam mı bu adamı, yahudiymiş zaten" diyordunuz. Size yapılınca mı şikayetçi oldunuz?
iyide ben dolandırsam bile dispude açılır niyetin ne seninki bu konuyu gene gündeme getiriyorsun cinsmisin nesin.git başk yerde boşal burada sorunum var benim hayde..