İlk mesajda bizim ülkemize (tr) 5 dolar daha fazla kargo parası eklenecekmiş umarım anlayış gösterirsin demiş.

İkincide de eğer ekstra kargo ücretini ödemessen ben sana geri ödemeni yapıcam demiş.

dispute aç paranı al falan nerden çıkardın iyi birine benziyor