ben ürünü bekliyorum nerde tekarr alışveriş yapalım dedimki sonuçta bozulduğu için makina tekrar aldım.saptırma.çok ürün var bu kadar bekledim yoola şunu dedim
şimdi dispudeye hemen karşılık verir mi o ayrı bir süre..


türkiyedede var aynı makina 350 ytl kar koyup satıyorlar.garantisi var sözde ama ne yapayım aynı kişi değilki alışveriş yaptığım kişi diğeri israildi bu çinli...
ayrıca ücreti ben dedği yoolayan öder ödemesse geri verir parayı..