• 08-01-2010, 01:41:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Az önce ekran kartım bozuldu, aha dedim gitti dünya para yeni bi ekran kartı alacaz

    512 mb'lik bi ekran kartı vardı nvidia 6600. çalışmadı gitti. sonra üstteki ekran girişine taktım monitorü, pek umutlu değildim kasar filan dedim.

    sonra baktım az kötü, intelden gittim bi driver indirdim.. onu kurdum bi reset attım uçuyor pc

    şu anda mis gibi, hiç sorun yok. anladım ki ekran kartları oyun oynamaktan başka birşeye yaramıyor. zaten oyunlardan da kurtulmanın bahanesini arıyordum iyice bağımlılık yaptı..

    aklınızda bulunsun, ekran kartınız bozulursa filan dert etmeyin, baba gibi bi ekran kartı daha var pc nin üst kısmında, ayrıca çok hızlı
  • 08-01-2010, 01:43:06
    #2
    ekran kartı hikaye internet şahane napacaksın oyunu zaten
  • 08-01-2010, 01:45:28
    #3
    bu konuya sırf başlığı için girdim nerden geldi hocam aklına gece gece Ekran kartı tırı vırı
  • 08-01-2010, 01:45:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran kartı hikaye internet şahane napacaksın oyunu zaten
    aynen hemşerim

    zaten ps2 filan var, oyun krizim tutarsa ondan oynarım.

    ama ben oyundan ziyade sörf filan yaparken kasar sandım ama uçuyormuş

    aklınızda bulunsun diye yazdım, boşa para dökülmeyin nvidialara filan
  • 08-01-2010, 01:48:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuya sırf başlığı için girdim nerden geldi hocam aklına gece gece Ekran kartı tırı vırı
    Hehe Dostum webmastere gece gece kelimesini kullanmayacaksın daha yeni kalktık vesselam
  • 08-01-2010, 01:53:38
    #6
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hehe Dostum webmastere gece gece kelimesini kullanmayacaksın daha yeni kalktık vesselam
    bu arada terazine sağlık yemyeşil yaptın beni hocam aslında bende bu saate kadar hepsiburada da geziyordum hangi ekran kartını alsam ati x550 var suan biraz kasıyor film izlerken özellikle yüksek kaliteli film izlerken 4.5 gb lik 50 dk uzunluğunda bi belgesel izliyorum arada bir donuyor cam gibi görüntünün içine ediyor
  • 08-01-2010, 01:55:02
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekran kartı demek oyun demek zaten ancak dahili ekran kartınız kötüyse flashlardan dolayı r10da gezmek işkence haline gelebilir
  • 08-01-2010, 01:56:32
    #8
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartı demek oyun demek zaten ancak dahili ekran kartınız kötüyse flashlardan dolayı r10da gezmek işkence haline gelebilir
    sen adblock plus diye bişi duymadınmı hocam
  • 08-01-2010, 01:57:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada terazine sağlık yemyeşil yaptın beni hocam aslında bende bu saate kadar hepsiburada da geziyordum hangi ekran kartını alsam ati x550 var suan biraz kasıyor film izlerken özellikle yüksek kaliteli film izlerken 4.5 gb lik 50 dk uzunluğunda bi belgesel izliyorum arada bir donuyor cam gibi görüntünün içine ediyor
    hocam zaten tüm denemeleri yapıp buraya konu açtım. işte uzun uzun nette gezdim, yerel pc de gezdim vs. sonra film açtım deneme olsun diye herşey çok iyi bir tek oyun denemedim ki biliyorum onu imkanı yok kaldırmaz.

    oyun bağımlılığın yoksa boşver ekran kartını bir işe yaramıyor

    bu arada şu anda 128'e düştü ekran kartı