
512 mb'lik bi ekran kartı vardı nvidia 6600. çalışmadı gitti. sonra üstteki ekran girişine taktım monitorü, pek umutlu değildim kasar filan dedim.
sonra baktım az kötü, intelden gittim bi driver indirdim.. onu kurdum bi reset attım uçuyor pc
şu anda mis gibi, hiç sorun yok. anladım ki ekran kartları oyun oynamaktan başka birşeye yaramıyor. zaten oyunlardan da kurtulmanın bahanesini arıyordum
iyice bağımlılık yaptı.. aklınızda bulunsun, ekran kartınız bozulursa filan dert etmeyin, baba gibi bi ekran kartı daha var pc nin üst kısmında, ayrıca çok hızlı