webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartı demek oyun demek zaten ancak dahili ekran kartınız kötüyse flashlardan dolayı r10da gezmek işkence haline gelebilir
sen adblock plus diye bişi duymadınmı hocam