bu arada terazine sağlık yemyeşil yaptın beni hocam

aslında bende bu saate kadar hepsiburada da geziyordum hangi ekran kartını alsam ati x550 var suan biraz kasıyor film izlerken özellikle yüksek kaliteli film izlerken 4.5 gb lik 50 dk uzunluğunda bi belgesel izliyorum arada bir donuyor cam gibi görüntünün içine ediyor
hocam zaten tüm denemeleri yapıp buraya konu açtım. işte uzun uzun nette gezdim, yerel pc de gezdim vs. sonra film açtım deneme olsun diye herşey çok iyi

bir tek oyun denemedim ki biliyorum onu imkanı yok kaldırmaz.
oyun bağımlılığın yoksa boşver ekran kartını bir işe yaramıyor
bu arada şu anda 128'e düştü ekran kartı