OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hehe Dostum webmastere gece gece kelimesini kullanmayacaksın daha yeni kalktık vesselam
bu arada terazine sağlık yemyeşil yaptın beni hocam aslında bende bu saate kadar hepsiburada da geziyordum hangi ekran kartını alsam ati x550 var suan biraz kasıyor film izlerken özellikle yüksek kaliteli film izlerken 4.5 gb lik 50 dk uzunluğunda bi belgesel izliyorum arada bir donuyor cam gibi görüntünün içine ediyor