Hehe

Dostum webmastere gece gece kelimesini kullanmayacaksın

daha yeni kalktık vesselam
bu arada terazine sağlık yemyeşil yaptın beni hocam

aslında bende bu saate kadar hepsiburada da geziyordum hangi ekran kartını alsam ati x550 var suan biraz kasıyor film izlerken özellikle yüksek kaliteli film izlerken 4.5 gb lik 50 dk uzunluğunda bi belgesel izliyorum arada bir donuyor cam gibi görüntünün içine ediyor