• 08-01-2010, 02:00:19
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen adblock plus diye bişi duymadınmı hocam
    Kendisini kullanıyorum bile ama engellenmeyen içeriği bulunan bi siteye girildiğinde tarayıcı kilitlenmeye kadar gidiyor
  • 08-01-2010, 02:01:30
    #11
    bendeki 256 paylaşımsızsda genelde yuksek kaliteli blue ray filmler, belgeseller indiriyorum. o sebeblede dosya boyutu 4.5 gb belgeselde 50 dk olunca biraz kasıyor ekran kartı kendini donmalar oluyor arada öyle oluncada zevk vermiyor izlediğim filmler benim izlediğim 4 gb filmleri izlemeye kalk bi bakalım o pc de gör neler oluyor
  • 08-01-2010, 02:04:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendeki 256 paylaşımsızsda genelde yuksek kaliteli blue ray filmler, belgeseller indiriyorum. o sebeblede dosya boyutu 4.5 gb belgeselde 50 dk olunca biraz kasıyor ekran kartı kendini donmalar oluyor arada öyle oluncada zevk vermiyor izlediğim filmler benim izlediğim 4 gb filmleri izlemeye kalk bi bakalım o pc de gör neler oluyor
    hocam Allahtan kork ya napacan blu ray filmleri hayvanların saç tellerinimi sayıyon napiyon
  • 08-01-2010, 02:04:22
    #13
    Ben 64lük ekran kartından çok çetiğim için sonunda 512 lik agp ekran kartı aldım huzura kavuştum
  • 08-01-2010, 02:09:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 64lük ekran kartından çok çetiğim için sonunda 512 lik agp ekran kartı aldım huzura kavuştum
    hocam aslında 64'lük 128'lik filan o kadar yavaş değil. mesela nvidia'nın nasıl driveri varsa onlarında var ilk kurduğumda yavaştı ama sonra everest programından baktım driverin adına filan, intelin çıktı indirdim intelden nvidiayı katlar
  • 08-01-2010, 02:09:20
    #15
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam Allahtan kork ya napacan blu ray filmleri hayvanların saç tellerinimi sayıyon napiyon
    aa kaliteli film bir başka hocamdeme öyle, filmin tadı başka türlü cıkmıyor birde aslanların yelelerini sayıyom
  • 08-01-2010, 02:25:18
    #16
    Hocam haklısın oyundan ve ağır programlardan başka bişey için gerek yok karta bende geçen bilgisayardan çıkartıp sattım onboard ekran karı ile devam canavar gibi hemde hızlı oluyor 4çekirdekli pc var şuan ama ekran kartı paylaşımlı 128 mb yetiyor
  • 08-01-2010, 22:52:12
    #17
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuya sırf başlığı için girdim nerden geldi hocam aklına gece gece Ekran kartı tırı vırı
    Hocam övünmek gibi olmasın ama adanalıyık
  • 09-01-2010, 04:05:52
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Toplist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam övünmek gibi olmasın ama adanalıyık
    övünsen yeridir kardeşim