Ben 64lük ekran kartından çok çetiğim için sonunda 512 lik agp ekran kartı aldım huzura kavuştum
hocam aslında 64'lük 128'lik filan o kadar yavaş değil. mesela nvidia'nın nasıl driveri varsa onlarında var

ilk kurduğumda yavaştı ama sonra everest programından baktım driverin adına filan, intelin çıktı indirdim intelden nvidiayı katlar