Merhabalar bu işlerden pek anlamadığım için soruyorum bilgisayarımda iki ekran kartı var bilgisayarım hangisini ne için kullanıyor yardımcı olabilecek hocalarıma şimdiden teşekkürler... resimlerde gördüğünüz gibi
Birisi anakartta bulunan onboard ekran kartı iken diğeri harici ekran kartı. Harici ekran kartını kullanıyorsun şuan da onboard pasif hale geliyor. Onboard grafik chipsetleri zayıf ve performanslı deildir.
Birisi anakartta bulunan onboard ekran kartı iken diğeri harici ekran kartı. Harici ekran kartını kullanıyorsun şuan da onboard pasif hale geliyor. Onboard grafik chipsetleri zayıf ve performanslı deildir.
[QUOTE=ekremmertozcan;1077187573]hocam bunu nasıl anladınız ben bilmiyorum nasıl anlarım veya daha verimli kullanmak için bir müdahale yapmalı mıyım? en fazla driveri güncelleyebilirsiniz, hız istiyorsanız bir SSD şart. bir de macun değişimi ve fan temizliği