• 25-05-2020, 15:10:32
    #1
    Merhabalar bu işlerden pek anlamadığım için soruyorum bilgisayarımda iki ekran kartı var bilgisayarım hangisini ne için kullanıyor yardımcı olabilecek hocalarıma şimdiden teşekkürler... resimlerde gördüğünüz gibi


  • 25-05-2020, 15:11:27
    #2
    masaüstündeysen inteli oyundaysan nvidiayı kullanıyor.
  • 25-05-2020, 15:11:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2 tane ekran kartın yok kardeşim 1 tane var
  • 25-05-2020, 15:12:44
    #4
    Birisi anakartta bulunan onboard ekran kartı iken diğeri harici ekran kartı. Harici ekran kartını kullanıyorsun şuan da onboard pasif hale geliyor. Onboard grafik chipsetleri zayıf ve performanslı deildir.
  • 25-05-2020, 15:13:39
    #5
    Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masaüstündeysen inteli oyundaysan nvidiayı kullanıyor.
    hocam bunu nasıl anladınız ben bilmiyorum nasıl anlarım veya daha verimli kullanmak için bir müdahale yapmalı mıyım?



    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane ekran kartın yok kardeşim 1 tane var
    Hocam bilmediğimden yaptım kusura bakmayın
  • 25-05-2020, 15:14:55
    #6
    Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masaüstündeysen inteli oyundaysan nvidiayı kullanıyor.
    merak ettim ve ilk kez duydum şaka gibi. Harici ekran kartı takılı iken onboard pasif olur ve çalışmaz. Bizide aydınlatırsan seviniriz hocam
  • 25-05-2020, 15:15:03
    #7
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi anakartta bulunan onboard ekran kartı iken diğeri harici ekran kartı. Harici ekran kartını kullanıyorsun şuan da onboard pasif hale geliyor. Onboard grafik chipsetleri zayıf ve performanslı deildir.
    hocam verimi artırmak için ne yapmam gerek peki?
  • 25-05-2020, 15:15:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Fark ettim bende o yüzden 2 olmadığını söylüyorum 😊 2 olması için pc de harici takılı ekran kartın nvidia dan bir tane daha olması gerekiyor
  • 25-05-2020, 15:15:52
    #9
    [QUOTE=ekremmertozcan;1077187573]hocam bunu nasıl anladınız ben bilmiyorum nasıl anlarım veya daha verimli kullanmak için bir müdahale yapmalı mıyım?
    en fazla driveri güncelleyebilirsiniz, hız istiyorsanız bir SSD şart. bir de macun değişimi ve fan temizliği