Konu
Bilgisayarımda 2 tane ekran kartı
25-05-2020, 15:12:44
#4
KaranlikLord
Birisi anakartta bulunan onboard ekran kartı iken diğeri harici ekran kartı. Harici ekran kartını kullanıyorsun şuan da onboard pasif hale geliyor. Onboard grafik chipsetleri zayıf ve performanslı deildir.