Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
masaüstündeysen inteli oyundaysan nvidiayı kullanıyor.
merak ettim ve ilk kez duydum şaka gibi. Harici ekran kartı takılı iken onboard pasif olur ve çalışmaz. Bizide aydınlatırsan seviniriz hocam