masaüstündeysen inteli oyundaysan nvidiayı kullanıyor.
hocam bunu nasıl anladınız ben bilmiyorum nasıl anlarım veya daha verimli kullanmak için bir müdahale yapmalı mıyım?
2 tane ekran kartın yok kardeşim 1 tane var
Hocam bilmediğimden yaptım kusura bakmayın