Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
masaüstündeysen inteli oyundaysan nvidiayı kullanıyor.
hocam bunu nasıl anladınız ben bilmiyorum nasıl anlarım veya daha verimli kullanmak için bir müdahale yapmalı mıyım?



Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 tane ekran kartın yok kardeşim 1 tane var
Hocam bilmediğimden yaptım kusura bakmayın