Birisi anakartta bulunan onboard ekran kartı iken diğeri harici ekran kartı. Harici ekran kartını kullanıyorsun şuan da onboard pasif hale geliyor. Onboard grafik chipsetleri zayıf ve performanslı deildir.
hocam verimi artırmak için ne yapmam gerek peki?