RealGrup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MSI notebook almayı düşünüyorum sizce?
28
●738
- 12-05-2019, 22:44:43Hocam daha önce sorunlu olduğuna dair duyumum olmadı gs serisi hakkında yinede iyice bir araştırırsınız tabi almadan önce. Mac konusuna gelince tamamen ilgi alanınıza bağlı. Eğer hem iş hem oyun oynamak isterseniz bence MSI tercih etmelisiniz.
- 12-05-2019, 23:45:13Oyun oynamayı sevmiyorum ama karşıma iyi oyun çıkarsa mutlaka oynarım ama şahsen iş ağırlıklı render alıp sitelerimle uğraşacağım arada film,dizi takılırımMartinRiggs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2019, 00:07:50ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klavyenin nesi sorunlu hocam ,
Açıkçası render işlemi için alıyorum sonra sitelerim, instagram hesabı kasıp film izleyeceğim
Belki 1001 oyun oynarım o kadar - 13-05-2019, 00:11:17Msi bilgisayarlar oyun bilgisayarları olarak geçtiği için, en basit olarak windows tuşu solda yok. Sağda.
Normal klavye kısayol tuşlarına alışıksanız, sorun oluyor. (Windows + D, Windows+R, Windows+L gibi.)
Pageup, pagedown, home, end vs. Yani kod yazılması, norma bir klavyeye göre daha zor.
Klavye ve tasarım konusunda Asus'un çok güzel notebook'ları vardı benim aldığım dönemde. Şimdi duruyor mudur aynı modeller bilmiyorum. - 13-05-2019, 00:37:43En iyisi gidip kontrol edeyim bir yerdeResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kod yazma derdim yok ama render işlemini hızlı almalı en önemli özelliği olmalı - 13-05-2019, 00:47:20Hocam markası ne olur ise olsun, c partiton için 256 GB ssd (m2), i7 işlemci ve 16 GB Ram alırsanız performans olarak sorun yaşamazsiniz kesinlikle. İster Dell, ister Asus, isterseniz de msi olur. Oyun bilgisayari alın, oyun oynamasaniz da olur. Ben hiç oyun oynamadım mesela.RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğim özelliklere sahip bir cihaz aldıktan sonra, marka bazında görüntüsü, klavyesi ağırlığı vs değişir en fazla. Markaya takılmayın yani. - 13-05-2019, 00:51:27ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah hocam sağolun aklımda MacBook vardı ama şimdi MSI onun yerini aldı diyebilirim
Sizin de dediğiniz cihazı düşünüyorum üstüne bir tık daha koyup yüksek tarz ürün mü bakayım yoksa bu model yeterli olur mu
Hergün düzenli 2 video render alıyorum belki 3 olur çok kapsamlı videolar değil gerisi siteler,sosyal medya filan - 13-05-2019, 16:20:22Hocam bence yanılıyorsunuz yanlış anlamayın lütfen. Ben monster almıştım daha önce ondan MSI geçince torostan ferrrariye geçtim sandım:-D Dell alienware r3 bilgisayarım vardı o da çok iyiydi ama kasa o kadar ağırdı ki yerinden kalkmıyordu.ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle