ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klavyesi hariç olumsuz bir yönü yok.
2-3 senedir kullanıyorum. Harici klavye kullandığım için dert olmuyor benim için.

Klavyenin nesi sorunlu hocam ,

Açıkçası render işlemi için alıyorum sonra sitelerim, instagram hesabı kasıp film izleyeceğim

Belki 1001 oyun oynarım o kadar