Msi bilgisayarlar oyun bilgisayarları olarak geçtiği için, en basit olarak windows tuşu solda yok. Sağda.
Normal klavye kısayol tuşlarına alışıksanız, sorun oluyor. (Windows + D, Windows+R, Windows+L gibi.)

Pageup, pagedown, home, end vs. Yani kod yazılması, norma bir klavyeye göre daha zor.

Klavye ve tasarım konusunda Asus'un çok güzel notebook'ları vardı benim aldığım dönemde. Şimdi duruyor mudur aynı modeller bilmiyorum.