ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msi bilgisayarlar oyun bilgisayarları olarak geçtiği için, en basit olarak windows tuşu solda yok. Sağda.
Normal klavye kısayol tuşlarına alışıksanız, sorun oluyor. (Windows + D, Windows+R, Windows+L gibi.)

Pageup, pagedown, home, end vs. Yani kod yazılması, norma bir klavyeye göre daha zor.

Klavye ve tasarım konusunda Asus'un çok güzel notebook'ları vardı benim aldığım dönemde. Şimdi duruyor mudur aynı modeller bilmiyorum.
En iyisi gidip kontrol edeyim bir yerde

Kod yazma derdim yok ama render işlemini hızlı almalı en önemli özelliği olmalı