• 30-04-2019, 17:49:22
    #1
    MSI marka notebook almayı düşünüyorum düşünceleriniz nedir? Almalı mı almamalı mı?
  • 30-04-2019, 17:50:19
    #2
    Pişman olmazsın.ben olmadım.
  • 30-04-2019, 17:51:33
    #3
    Alalı 4-5 ay oluyor tek bir gün bile pişmanlık yaşamadım. Oyun, fotomontaj, video montaj her türlü sıkıntısız çalıştırıyor.
  • 30-04-2019, 17:57:48
    #4
    Ürün olarak almayı düşündüğüm ürün bu: https://www.hepsiburada.com/msi-gf63...m-HB00000J3IS8
    Yanında da https://www.hepsiburada.com/msi-clut...-HBV00000IKWQA bunu almayı düşünüyorum. Sizin öneriniz var mıdır? Ama MSI düşünüyorum genel olarak servisi için ve performansı için çok iyi diyorlar.



    ByFataLTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alalı 4-5 ay oluyor tek bir gün bile pişmanlık yaşamadım. Oyun, fotomontaj, video montaj her türlü sıkıntısız çalıştırıyor.
    Teşekkürler işte alacağım çok kısa sürede umarım benim içinde sizin gibi olur herkes övmüş.



    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pişman olmazsın.ben olmadım.
    Çok teşekkürler :-)
  • 12-05-2019, 16:07:07
    #5
    Aldım iyi ki almışım süper cihaz
  • 12-05-2019, 16:10:13
    #6
    MacBook i7 mi yoksa ayarında msi cihaz mı alınır sizce
  • 12-05-2019, 16:13:50
    #7
    RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MacBook i7 mi yoksa ayarında msi cihaz mı alınır sizce
    Macbook almak yerine ayarında MSI almak kat kat daha iyi. Macbook cihazda upgrade yapma şansın yok. Ayrıca oyun oynayamazsın render alamazsın yani performans olarak Macbook MSI cihazların yanında çok geride kalıyor. Ben düşük bir model alacaktım ama kıydım paraya iyi bir şey aldıım iyi ki almışım. Daha önce 45 dk da aldığım renderı 5 6 dk da alıyorum.
  • 12-05-2019, 16:17:42
    #8
    @erengelbal; https://www.msi.com/Laptop/GV62-7RD/Specification
    Bendede bu cihazdan var Hocam sıkıntı yaşıycğını düşünmüyorum
  • 12-05-2019, 17:41:23
    #9
    erengelbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macbook almak yerine ayarında MSI almak kat kat daha iyi. Macbook cihazda upgrade yapma şansın yok. Ayrıca oyun oynayamazsın render alamazsın yani performans olarak Macbook MSI cihazların yanında çok geride kalıyor. Ben düşük bir model alacaktım ama kıydım paraya iyi bir şey aldıım iyi ki almışım. Daha önce 45 dk da aldığım renderı 5 6 dk da alıyorum.

    Oyun oynamam hiç ama render alıyorum sürekli en iyisi mac diyorlardı render için

    Amaç sadece render , internet sitelerimi yöneteceğim ayrıca film o kadar