Bu alicam tablet nasil sizce ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu alicam tablet nasil sizce ?
20
●
1.139
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Bu alicam tablet nasil sizce ?
1
2
3
29-05-2014, 18:57:50
#1
kingofseo
Merhaba Arkadaslar,
Yeni tablet almayi düsünüyorum aklimda
Samsung Galaxy Tab 3 8.0 T3100
var yorumlari falan baktim hep iyi puan almis.
Özellikleri olarak 2x 1,5 ghz dual core ve 1,5 gb ram var.
Begendim diyebilirim yani
sizin fikirleriniz nedir ?
29-05-2014, 22:12:50
#2
Extralarge
Güzel cihaz hocam, ne amaçlı kullanacağınızda önemli. Ne kadara buldunuz ?
29-05-2014, 22:27:34
#3
kingofseo
Extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel cihaz hocam, ne amaçlı kullanacağınızda önemli. Ne kadara buldunuz ?
Internet,Müzik,Oyun amacli kullancam 200 buldum.
29-05-2014, 22:30:53
#4
Extralarge
Zaten piyasa fiyatı 530-600 TL arası.
29-05-2014, 22:32:09
#5
Fual
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben olsam İpad'dan şaşmazdım.
29-05-2014, 22:35:39
#6
Extralarge
O fiyata iPad mini alabilir anca.
29-05-2014, 22:40:49
#7
kingofseo
Fual adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben olsam İpad'dan şaşmazdım.
Neden hocam ipadler baya pahali.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:49 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:27 --
Extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zaten piyasa fiyatı 530-600 TL arası.
Hizlimidir peki hocam
29-05-2014, 22:49:22
#8
Fual
Cihaz çok stabil hocam ondan Androidler pek stabil değil sanırım.
29-05-2014, 22:54:52
#9
kingofseo
Fual adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cihaz çok stabil hocam ondan Androidler pek stabil değil sanırım.
Aldim bakalim hadi hayirlisi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler