• 29-05-2014, 23:00:12
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldim bakalim hadi hayirlisi
    İpad mı aldınız ?
  • 29-05-2014, 23:05:49
    #11
    Fual adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İpad mı aldınız ?
    Samsung aldim hocam.
  • 29-05-2014, 23:07:04
    #12
    iPad alma Tab 3'de alma. Biz Tab 3 aldık her şey ilk başta güzeldi, 1 ay 2 ay sonra kendine kendine kapanmaya başladı, şarja takıyoruz şarj olmuyor, şarj olması için kapanması falan gerekiyor. Tablette daha farklı bir firma seç
  • 29-05-2014, 23:44:06
    #13
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPad alma Tab 3'de alma. Biz Tab 3 aldık her şey ilk başta güzeldi, 1 ay 2 ay sonra kendine kendine kapanmaya başladı, şarja takıyoruz şarj olmuyor, şarj olması için kapanması falan gerekiyor. Tablette daha farklı bir firma seç
    Ne aliyim hocam sizce ?
  • 30-05-2014, 07:32:52
    #14
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne aliyim hocam sizce ?
    ben son zamanlarda lenovaları beğeniyorum hocam, sizinde tercihiniz o yönde olabilir ancak tam model veremeyeceğim, benim gördüğüm bir kaç tane ve hangi model bilmiyorum
  • 30-05-2014, 13:29:47
    #15
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPad alma Tab 3'de alma. Biz Tab 3 aldık her şey ilk başta güzeldi, 1 ay 2 ay sonra kendine kendine kapanmaya başladı, şarja takıyoruz şarj olmuyor, şarj olması için kapanması falan gerekiyor. Tablette daha farklı bir firma seç

    Aynen kardeşim bendede tab3 var aynı sorun.
  • 30-05-2014, 13:38:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bende tab3 yada ipad almayı düşünüyodum hangisi iyidir arkadaşlar bilgisi olan varmı
  • 30-05-2014, 14:38:15
    #17
    StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende tab3 yada ipad almayı düşünüyodum hangisi iyidir arkadaşlar bilgisi olan varmı
    Aslında TAB3 güzel ürün,alalı 6-7 ay oldu.Kullanıyorum halen.Sadece arada bi kendiliğinden kapanıyor açılıyor sadece sorunu bu.
  • 30-05-2014, 14:45:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ipad ın bu yeni tableti var onasıl acaba kullanan varmı benim çok hoşuma gitti ama